Pro někoho je naše zboží drahé a pro jiného prý ještě levné. Ale co bych řekla že je spojuje, je cit pro kvalitu. Myslím, že stále více lidí sleduje, kde a jak se produkty vyrábí.

Jsou dnes podle vás erotické pomůcky tabu? Pokud ano, myslíte, že se vám ho vašimi výrobky podařilo alespoň zčásti nabourat?

Řekla bych, že za posledních 5 let se vnímání erotických pomůcek v české společnosti trochu proměnilo. Je to určitě způsobené tím, kam se posunul trh a jaké produkty se nabízí. Sama to nejsem schopna posoudit, ale občas se ke mě dostane informace, že jsem k tomu nabourání dost pomohla. Na to, že to celé vzniklo jenom jako diplomka a já prostě jen zkusila navrhnout produkty podle svých představ, je to to docela dobré skóre.

Pro koho jsou vaše designové erotické pomůcky určené? Jak vypadá váš modelový zákazník? Jsou to například lidé, kteří by z nějakého důvodu obyčejný vibrátor nekoupili?

Zákazníci jsou různí. Nechtěla bych je moc škatulkovat. Pro někoho je naše zboží drahé a pro jiného prý ještě levné. Ale co bych řekla že je spojuje, je cit pro kvalitu. Myslím, že stále více lidí sleduje, kde a jak se produkty vyrábí. A hlavně z jakých materiálů. My jsme ryze česká značka a vyrábíme u nás, lidi to baví a i ten produkt podle toho vypadá.

 

Jaký je poměr mužů a žen mezi nakupujícími ve vašem e-shopu?

Řekla bych, že půl napůl. Ale před Vánocemi převažují muži. Ale díky za tuhle otázku. Udělám si průzkum.

Vibrátor i venušiny kuličky Whoop.de.doo získaly mnoho cen, například letos získal vibrátor prestižní mezinárodní designovou cenu Red dot. Co to znamená pro vás a pro vaši značku?

Znamená to určitě hodně. Ocenění Red Dot mě potěšilo hlavně z toho důvodu, že se Whoop.de.doo objevilo mezi skvělými a známými značkami, které mají velké zázemí a velké týmy. Takže to je takové potvrzení, že nejspíš jdeme správným směrem.

Jak probíhá distribuce vašich výrobků? Prodáváte je pouze on-line, nebo je možné je koupit i v kamenných prodejnách? Máte zájem i ze zahraničí?

Máme náš originál e-shop www.whoopdedoo.cz , produkty sehnat v několika designových online-shopech. Pak je možné zakoupit produkty přímo u nás ve studiu nebo v butiku Intimity v centru Prahy. Na zahraniční distribuci stále pracujeme. Do konce roku bychom chtěli spustit on-line prodeje ve třech dalších evropských státech a máme rozjednanou distribuci v USA a Kanadě. Tak si držíme palce, aby se to podařilo.

Plánujeme i další produkty do ložnice a pro ženy. Vajíčka jsou u žen velmi oblíbená. Je to vlastně malý vibrátor, který se celý zavede. Některá vajíčka mají ovládání na dálku, takže bych řekla, že to je hodně zábavná věc.

Dá se výrobou erotických pomůcek uživit?

Asi dá. Ale zatím jsme stále start up, který nevyužívá žádného investora. Vlastní vývoj a výroba dalších výrobků je časově i finančně velmi náročná, takže další distribuce je pro rozvoj firmy klíčová. Ale já se na to dívám pozitivně. Prostě makáme a věřím, že se nám to vrátí.

Kromě venušiných kuliček a vibrátoru chystáte nový výrobek, vibrační vajíčko. V čem je specifické a čím se liší od zbývajících dvou produktů? Plánujete v budoucnu ještě nějaké další erotické pomůcky?

Plánujeme i další produkty do ložnice a pro ženy, ale o tom zatím nechci moc mluvit. Ale těším se na to. Vajíčka jsou u žen velmi oblíbená. Je to vlastně malý vibrátor, který se celý zavede. Některá vajíčka mají ovládání na dálku, takže bych řekla, že to je hodně zábavná věc.

Čemu se v designu věnujete (nebo chystáte věnovat) mimo oblast erotických pomůcek?

Zajímá mne oblast veřejného prostoru, myslím tím třeba pražské tramvaje, takže tam bych se ráda v budoucnu zapojila, i když to je asi běh na dlouhou trať. Také bych chtěla dovést do výroby další světla z kolekce Luxury Oddments, která vznikla jako moje dizertační práce. No je toho víc než teď mohu stihnout, takže hodně záleží, jak se podaří rozjet Whoop.de.doo a když si budu moci dovolit další zaměstnance, velmi ráda si u navrhování od řízení firmy odpočinu.