1. Vyhněte se škodlivinám

    Kouření omezte úplně a další zdroje škodlivých látek, jako emise ze spalovacích motorů nebo zplodiny z lokálních topenišť, eliminujte, jak vám situace dovolí. Když stav ovzduší není nejlepší, větrejte intenzivně pouze dvakrát denně a v regionech silně zatížených smogem zvažte pořízení tzv. čističky vzduchu. Kdykoliv můžete, vyrazte do přírody na čerstvý vzduch.

     
  2. Naučte se dýchat správně

    Pro efektivní dýchání je důležité správné držení těla. Nádech by měl směřovat z hrudníku dolů, do břicha, bez zvedání ramen. Vhodné pro vytvoření správných dechových stereotypů je například cvičení jógy pod vedením zkušeného instruktora nebo chůze, nejlépe za pomoci dobře nastavených sportovních hůlek.
     
  3. Doplňte vitamíny

    Základem dobré kondice je náš celkově dobrý stav. Proto nezapomínejte na pestrou a vyváženou stravu. Po zimě, kdy si řada z nás dopřává méně ovoce a zeleniny, bývá na místě i doplnění vitamínů.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tip pro vás

Potřebujete-li pro lepší dýchání inhalovat, můžete vyzkoušet kompresorový inhalátor – zdravotní prostředek, který je určen pro domácí použití. Díky patentované technologii SideStream zkracuje dobu inhalace na pouhých 6 až 8 minut. Více informací najdete na www.zdravotni-poradna.cz/Kategorie/Alergie-Inhalatory